vanilla

недеља, 12. август 2012.

Spanyol pite

Szeretem ezt az egyszerű finom pitét.Egy pohár joghurt mellé kitűnő vacsora.Régi recept ez már tizenéve kaptam az egyik munkatársnőmtöl azóta sokszor készítetem már.


Hozzávalók:
5 tojás,7 savanyú uborka,7 savanyú paprika,25 dkg párizsi,15 dkg feta,6 deci liszt,3 deci tej,2 deci olaj,1 kiskanál só,bors,origánó,1 sütőpor,origánó,kecsap,sajt.
Készül:
A kézi robotgéppel kikeverjük az egész tojásokat a sóval,borssal és az origánóval.Hozzáadjuk a tejet, olajat és a sütőporos lisztet,kikapcsolyuk a robotgépet.Fakanállal hozzákeverjük a fölkockázott párizsit, feta túrót,savanyú uborkát és paprikát.Kikent kilisztezett tepsibe öntjük majd 180 fokos sütőben kisütjük.
Mikor kisült a tetejét lekenyhetjük kecsappal és megszórhatjuk reszelt sajttal és visszatolyuk a sütőbe csak annyira míg a sajt elolvad (én jobban szeretem nélküle).
Kockákra szeletelyük és fölszolgályuk.



1 коментар:

  1. Imádom ezt a pitét, nekem az egyik képes süteményes könyvemben van meg. A receptem nem egészen ilyen, de nagyon hasonló. Nagyon guszta nálad is... jól is esne most. :))

    ОдговориИзбриши