vanilla

четвртак, 7. фебруар 2013.

Csibés mlinci

Mikor előszőr készítettem mlincit akkor ez lett belőle.Nagyon finom nem is gondoltam hogy ilyen jó lessz.Lehet variálni sok féle képpen.


Hozzávalók:
50 dkg mlinci,80 dkg csirkemelle,1 kis fej vöröshagyma,5 deci főző tejszín,2 deci tejföl,4 deci húsleves,1 deci fehérbor,25 dkg reszelt sajt.
Készül:
A mlincit eltépkedjük kisebb darabokra és leöntjük a húsleves és fehérbor keverékével (nem fóró de meleg legyen).A csírkehúst kockára szeletelyük és kevés olajon megpirítjuk hogy picit megpirosodjon és ropogós legyen sózzuk és borsozzuk.A húst kiszedve ebben a kevés zsiradékban amibe benne van a csibe finom szaftja is megpirítjuk az apróra vágott vöröshagymát,beleöntjük a tejszínt és a tejfölt és összekeverjük.
Egy jénai tálat vagy kerámia tálat kikenünk olajjal majd lerakunk egy réteg mlincit leöntjök tejszínes tejfölel,majd megszórjuk hússal megszórjuk reszelt sajtal,megint mlinci,tejszínes tejföl,hús,sajt...addíg míg  van belőle.Fölső réteg mlinci legyen amit megkenyünk tejszínes tejföllel és megszórunk sajtal.
Sütőben pirosra sütjük a sajtot.






3 коментара:

  1. Baš zgodna ideja, a može se svakako kombinirati.

    ОдговориИзбриши
  2. Nagyon guszta és finom lehet! Olyan mint a rakotthús, vagy a lassagna. Először nem tudtam mi az a mlinci, de megnéztem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Igen nagyon guszta,nem tudom mihez hasonlítani nálunk ez a tészta-mlinci nagyon régi időkböl való de én sajnos még csak most kóstoltam meg.Nekem nagyon bevált,nálunk kapható készen is de én inkább házilag megcsinálom.

      Избриши