vanilla

недеља, 1. фебруар 2015.

~ Varázslatos csillag ~

Ettől a sütitöl többet vártam engem nem nagyon ragadott meg. A tésztához írt liszt menyiség nekem nem volt elég így megszenvedtem a begyúrással. Az összeragasztás sem volt egyszerű mivel a krém gyorsan hült és keményedett meg. A többinek tetszet de én nem lettem rajongója valahogy nem ízlett itt a fahéj pedig imádom.


Hozzávalók:
Tészta:
30 dkg liszt
késhegynyi sütőpor
10 dkg darált mandula
2 tojás
25 dkg porcukor
csipet só
1 evőkanál rum
15 dkg vaj vagy margarin
1 vaníliás cukor
Krém:
10 dkg mogyoró (kikiriki)
2 evőkanál méz
1 evőkanál kakaó
1 teáskanál fahéj

Készül:
A tészta hozzávalóit összegyúrjuk majd öntapadós fóliába csomagolva 30 percre hidegre tesszük. A sütőt 180 fokra melegítjük és a kihült tésztát 2-3 mm vastagra kinyújtjuk (na itt nekem még mindég nagyon ragadt így anyi lisztet gyúrtam hoozzá hogy lágyabb rugalmas tésztám legyen) a csillagokat zsírpapírral bélelt tepsibe rakjuk és megsütjük de világossak kel hogy maradjanak.
A krémhez a mogyorót ledarályuk a mézet fölolvasztjuk és a mogyoróhoz adjuk majd belekeverjük a kakaót és a fahéjat is. Két kihült csilag közé tesszük a krémet gyorsan dolgozzunk mert gyorsan meg köt a krém így is elég sűrű.porcukorban meghempergetjük. Legjobb pár nappal előbb elkészíteni.
Innen a recept.


Нема коментара:

Постави коментар